Donderdag 29 juni 2017 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van JasperRoeland-route66 - WaarBenJij.nu Donderdag 29 juni 2017 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van JasperRoeland-route66 - WaarBenJij.nu

Donderdag 29 juni 2017

Door: Roeland

29 Juni 2017 | Nederland, Nederland

De wekker gaat om een onmogelijk tijdstip namelijk 5:30 uur. Dat is geen goed begin van de vakantie. Binnen 30 minuten zit ik in de auto, Frans brengt me even naar Schiphol. Daar tref ik na zeven ook Jasper die door Aukje gebracht is.

Het is druk op Schiphol, maar het lukt ons toch om snel de bagage te droppen en door te lopen naar de douane. Ook daar een rijtje, maar goed te doen. Natuurlijk moet mijn tas met camera's, trackers, verlengsnoeren en oplaadsnoeren even helemaal gechecked worden.

En dan zitten we om 8:00 uur bij de Starbucks aan de koffie en moeten we nog twee uur wachten voor het boarden.

De vlucht gaat voorspoedig, behalve natuurlijk een klein huilend kind in onze directe omgeving. We zien de gletjers van Groenland, ijsbergen op zee, de zoutvlakte van Bonneville en natuurlijk de Rockies. Na 11 uur landen we op Los Angeles. Douane gaat ook hier relatief snel, ongeveer een uurtje. De bagage staat dan al klaar en voor we het weten zitten we in de Alamo bus naar de huurauto's. Daar staan we echt binnen 15 minuten weer buiten met de opdracht: kies in line 3 maar een cabrio uit

• 30 Juni 2017 - 10:21

Mapa:

Een goed begin en dan richting motel om even uit te rusten denken wij voordat r66 start.