Vrijdag 21 juli 2017 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van JasperRoeland-route66 - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 juli 2017 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van JasperRoeland-route66 - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 juli 2017

Door: Roeland

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, Chicago

Vanmorgen gewone tijd op, geenontbijt in het hotel dus buiten de deur in de Corner Bakery. Dan een stukje lopen naar de fietsenverhuur. Ja hoor, een fiets met 17 versnellingen om langs de kust te fietsen. We maken een rondje naar de Navy Pier, langs de kust, dan old town Chicago en door het drukke verleer heenweer terug. Hopla, twee uur gefietst. Dan door naar de metro die in de stad op de eerste etage rijd. We rijden een deel van de Loop, een lijn die rondom het centrum ligt. Uitstappen doen we om Willis tower te bekijken, de hoogste wolkenkrabber in de stad. Voor deze toren staat een wereldbol, een bekent plaatje. Dan wandelen we weer een heel eind en lunchen langs de rivier die door de stad loopt. We vinden een rondvaart te duur en te lang duren. Dus gaan we met de taxi naar het sea aquarium. Daar staat een rij van 45 minuten, dus niet bezocht. De laatste stappen zetten we richten een beroemde fontijn. Dan zijn we Chicago echt zat, en zoeken de auto weer op. We hebben een hotel dicht bij O'Hare, het vliegveld waar vandaan we morgen vertrekken. jasper naar Canada, ik naar huis. Gelukkig kunnen we nog even zwemmen, winkelen we in de naastgelegen outelt en eten we bij Fogo de Chao. Daar zijn we ruim drie weken geleden in Los Angeles ook begonnen. Steak, heel veel steak. Inpakken en wegwezen dus. Jasper om 12:30 uur ik om 16:00 uur. In de laatste aflevering morgen nog even de statistieken. Reken maar vast op veel mijls en uren in de auto.

• 22 Juli 2017 - 11:40

Aukje:

Het was erg leuk om jullie USA-avonturen te volgen. Wat een gave road-trip! Er zijn vast nog veel meer foto's te bekijken... Goede terugreis Roeland, en Jasper heel veel plezier nog met je Amerikaanse vrienden!